KONSERWACJE I NAPRAWY
OBRABIAREK CNC
PPRZEGLĄDY DIAGNOSTYCZNE
I PREWENCYJNE
SERWIS GWARANCYJNY
I POGWARANCYJNY
POMIARY GEOMETRII MASZYN
SERWIS LINIAŁÓW I ENCODERÓW
POMIAR SIŁY ZACISKU WRZECIONA

Serwis techniczny i wsparcie SUR

Serwis techniczny – naprawa maszyn i urządzeń

Serwis obrabiarek CNC pomaga w rozwiązaniu wielu problemów związanych z maszynami przemysłowymi, a tym samym zapewnia większą wydajność produkcji.
Profesjonalnie wykonana diagnostyka, a później naprawa obrabiarek pozwolą pozbyć się awarii oraz zminimalizować ryzyko jej wystąpienia w przyszłości.

Prowadzimy historię i dokumentację serwisową każdej z serwisowanych przez nas maszyn, dzięki temu możliwe jest sprawdzenie uprzednich usterek i szybka, kompleksowa weryfikacja problemu. Dyspozycyjność naszego działu serwisowego, jego bliska współpraca z Klientami daje pewność sprawnego działania urządzeń i niezwłocznego usuwania wszelkich awarii.
Dzięki naszej firmie HM Service możliwy jest fachowy serwis maszyn CNC, jak i innych urządzeń przeznaczonych do użytku przemysłowego. Jesteśmy firmą, która z zaangażowaniem podchodzi do każdego zlecenia naprawy, dlatego możemy zapewnić fachową realizację usługi i skrócić czas postoju maszyny do minimum.

Nasz dział serwisowy składa się z wysokiej klasy specjalistów, którzy świadczą usługi serwisowe w zakresie mechaniki, elektryki, elektroniki, pneumatyki i hydrauliki maszyn przemysłowych

Zakres naszych usług obejmuje m.in.:

  • serwis gwarancyjny wybranych marek (4 i 5 - osiowe centra obróbcze),
  • remonty i naprawy obrabiarek CNC (mechanika, układy elektryczne, szafy sterownicze, hydraulika, etc.),
  • przeglądy planowe i diagnostyczne,
  • pomiary geometrii maszyn – prewencyjne, interwencyjne oraz przy relokacjach/instalacjach,
  • serwis obrabiarek konwencjonalnych,
  • doradztwo techniczne,
  • relokacje i rozładunki maszyn/urządzeń,
  • usługi elektryczne. 

Regularne przeprowadzanie testów obrabiarek z użyciem systemu ballbar pomaga: 

  • zapewnić produkowanie na obrabiarkach CNC dokładnych przedmiotów, już za pierwszym razem,
  • zredukować czasy przestojów, ilość braków i koszty kontroli,
  • wykazać zgodność ze standardami parametrów stanu technicznego oraz zarządzania jakością,
  • realizować zapobiegawczą obsługę serwisową opartą na faktach.