Informacje o serwisie obrabiarek CNC – HM Services ze Stalowej Woli

maszyn do obróbki metaluNasza firma HM Service świadczy wysokiej jakości usługi dla branży przemysłowej. Specjalizujemy się w serwisowaniu maszyn i urządzeń używanych w przemyśle, takich jak maszyny CNC, obrabiarki, wrzeciona oraz inne urządzenia przemysłowe. Oferujemy również pomiary geometrii maszyn oraz wsparcie techniczne dla utrzymania ruchu.

Firma HM Service ma główną siedzibę w Stalowej Woli, a dodatkowo świadczymy serwis maszyn CNC również w Rzeszowie. Nasze zespoły realizują zlecenia na terenie całego kraju i za granicą, obsługując klientów z różnych branż przemysłowych, w tym lotniczej, zbrojeniowej oraz automotive. Dzięki naszemu doświadczeniu i wyspecjalizowanej wiedzy jesteśmy w stanie skutecznie wspierać klientów w utrzymaniu sprawności i efektywności ich urządzeń przemysłowych.


puzzle ikona

 

MODEL BIZNESOWY

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Specjalizujemy się w serwisowaniu obrabiarek CNC i urządzeń przemysłowych. Działamy jako wsparcie techniczne dla utrzymania ruchu w zakładach produkcyjnych.

czas ikona

 

HISTORIA

Istniejemy na ryku usług serwisowych od 2014 roku.

dłonie ikona

 

OBSZAR DZIAŁALNOŚCI

Realizujemy projekty w całej Polsce i za granicą.

ręce ikona

 

NASI KLIENCI

Pracujemy między innymi dla przemysłu lotniczego, motoryzacyjnego i zbrojeniowego.

Cele naszej firmy

Naszym głównym celem jest osiągnięcie i utrzymanie najwyższego poziomu jakości w zakresie usług i wsparcia technicznego. Dążymy do ciągłego doskonalenia całości naszych procesów tak, aby wzmocnić pozycję na rynku i zadowolić wszystkich klientów.

 

Realizujemy główne cele naszej firmy wierząc, że: 

  • Dotrzymywanie uzgodnionych warunków i terminów jest naszym najwyższym priorytetem.
  • Przestrzeganie norm i zasad etycznych jest podstawą naszej kultury pracy.
  • Satysfakcja i zaangażowanie pracowników stanowią o sukcesie naszej firmy.
  • Zwiększanie wydajności procesów jest elementem naszego dążenia do doskonałości we wszystkich obszarach.
  • Nieustanne doskonalenie naszych kompetencji i jakości usług jest podstawowym czynnikiem wzrostu konkurencyjności firmy.
  • Zadowolenie klienta jest najważniejszym czynnikiem przy ocenie naszej pracy.